tisdag 8 februari 2011

Oj vad det närmar sig

Här sitter jag i mitt rum som är nästan tomt på saker. Jag fattar inte riktigt att jag imorgon skall börja min resa mot Thailand som jag så länge hart drömt om. Allt måste ju vara klart imorgon. Jag har inte fler dagar på mig. Gå och lägg dig nu Mia så att du orkar imorgon! Vad har jag glömt? Vad har jag glömt att fixa? Snart får jag krama om min Jakob men dit är det ännu lite på tre veckor. Imorgon åker du till Budapest, tänk nu lite på det och få saker gjorda. Kolla upp var hostellet ligger, var en av de otaliga busstationerna i Wien finns. Var har jag passet? Har jag feber? Borde jag ta med mig min stora schampoflaska i alla fall? Näe. Kanske... Nu skall jag snyta mig, borsta tänderna och gå och lägga mig. Imorgon skall det ske mycket och på kort tid.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar