torsdag 13 januari 2011

Nu saknar jag igen

Jag känner att det skulle vara färdigt med Linz nu. I´ve had it. Allt är helt okej, jag är inte ledsen här, jag känner mig inte olycklig eller dålig till mods på något sätt men inte mera heller. Jag skulle ha klarat mig bra med hösten och kunnat stanna kvar efter julen där jag hör hemma. Dessa dagar är roliga men jag har hela tiden en gnagande känsla av att de bara är en transportsträcka. Jag njuter inte riktigt fullt ut av denna utlandsvistelse längre.
Jag är så glad att jag får komma hem i Mars!
Jag tänker så mycket på er om kvällarna.
Jag skulle vilja sova i Finland i natt.

3 kommentarer:

  1. Vet att du klarar dig utmärkt men förstår att det kan kännas ledsamt ibland. Kram på dig! <3

    P.S. Vi ska ha skitkul i sommar!

    SvaraRadera
  2. Men du kommer ju riktit snart heim! Jag böri ju ha panik, tå he e 7 månader kvar till augusti! och tå har ju tu ve heim läng reij, så he måst ju betyd att he int er na läng tills du kommer heim :D <3

    SvaraRadera
  3. I somar vaare no myki bäriplockasi o bakasi! :) vi måst ha flera gardenpartyn! Mera gardenparty till folket! Och ja vill ju heim o hjälp de me planerasi tills i Augusti! Jag vet att e er liti kvar o att ja kommer att ha myki att göra så tiin gar snabbt. Ja ha ju ve jä nästan en viko nu rei o tå ere bara 6 kvar. Jag ser ljuset.

    Tack för att ni e så underbar! <3

    SvaraRadera