torsdag 13 januari 2011

Positivitet

Jag känner att min blogg blir nerklottrad med negativitet när jag bara skriver om min saknad hela tiden. Jag är egentligen en väldigt positiv människa, till och med för positiv ibland, enligt Jakob.
Det är inte synd om mig på något sätt. Jag har bara ingen att berätta det här för och måste få ur mig allt.
Jag är alltså väldans nöjd med mitt liv, jag är bara bortskämd med underbara människor som jag saknar väldigt mycket och väldigt ofta.

Gonatt alla fina!

2 kommentarer:

  1. Man måst ju va ifrån varader för att kuna sakn! Inget ont som int för något gott med sig :) He blir no bra o he ju int helder na läng ti mars.

    SvaraRadera
  2. Så iri. Ibland känns e bara onödigt o tar sjukt. He e först baket tå man förstar till uppskatt i. Tack för uppmuntrande ord! Jag vill koma ti ert tå ja kombe heim o ta igen allt! <3

    SvaraRadera