torsdag 13 januari 2011

Orkeslös

Idag har jag ingen energi i kroppen. Jag har legat vaken mest hela natten p.g.a. värk i magen och korsryggen. Jag är trött och det värker mest överallt. Tack och lov för att jag är ledig. En perfekt dag för att färdigställa skolarbeten. Jag har redan avverkat två stycken och skall nu ge mig i kast med det tredje. Här kan jag sitta hela dagen eftersom det ändå regnar ute. Jag vill ha undan allt som har med skolan att göra när Johanna kommer hit så att jag inte behöver fundera mera på det då.
Jag borde bara komma mig iväg till apoteket för att köpa mera värkmedicin. Det får bli mot kvällssidan.

Igår gjorde Caroline och jag en spontan liten utflykt. Vi åkte till spårvagnens slutstation och klev av. Där utforskade vi Linz stora universitetscampus. Arma dagar vad stort! Där fanns två banker, en pub och säkert hundra föreläsningssalar ( detta var bara de saker vi snabbt såg). Vi gick runt och avundades en stund och åkte sedan hem igen. En trevlig liten resa.

Jag måste aktivera mig med fotograferandet. Detta har ju blivit en sån tråkig blogg.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar