söndag 16 januari 2011

Länk

Idag mätte vi ut den längre rundan och den var 14 km lång. Skönt att inte bli besviken. Det var pretty much det vi har trott också. Skönt att spring igen. Vädret här är nu helt underbart! Idag har solen skinit hela dagen och det har varit 12 grader varmt. Det doftade vår i luften och småpojkarna spelade fotboll i parken. Hela stan var full av folk och jag såg till och med en och annan springa runt i t-skjorta och shorts.
Jag stornjöt av allt och länken var ett rent nöje.
Mina knän skulle behöva hålla lite bättre.

Jag vill att vädret skall hålla i sig tills jag åker hem!
Två vårar på ett och samma år!
Jag som älskar våren!
Jag får lyckorus.

1 kommentar:

  1. De där optimisterna ser man till här också. Det var 8 grader imårse och jag drog upp dunjackans blixtlås upp till hakan när jag såg en gubbe i shorts och sandaler.

    SvaraRadera