tisdag 18 januari 2011

Simhalls agressioner

Det bara kokar i mig! Jag simmade bara 1 km idag för att nerverna inte räckte till. Jag fick sex sparkar och blev klöst tre gånger. Folk här har ingen respekt. Alla bara dundrar på i sin egen fart utan att se sig för. Aldrig mera vardagskväll! Nåja en kilometer var kanske riktigt passligt efter gårdagens jumppa maraton. Jag tränade först BauchBeinPo och direkt efter det gick jag med Caroline på Power Kogy som är ett pass med mycket intervall och hög puls all the way through. Efter det gjorde vi statiska övningar så att jag inte lämnar efter när mina fotisbrudar hemma tränar flitigt. Under tiden plockades det fram volleybollnät och spelarna började värma upp. Efter lite övertalning kunde jag ju inte gå hem utan stannade för 1½h volleyboll. Jag har inte sovit så gott på väldigt länge men kroppen kändes även väldigt tung i morse när jag skulle upp ur sängen.
Imorgon skall jag försöka mig på en länk igen.

Nu just saknar jag en massa folk och längtar hem.
Jag vet så många saker jag skulle vilja göra ifall jag fick vara hemma nu.
Lite mindre än sex veckor kvar.
Snart kommer dessutom älskade Mamma och Pappa hit. Det ska bli så roligt att få visa dem allt och umgås ordentligt med dem. Dem saknar jag jättemycket nu.
Och Johanna, oj vad vi kommer att ha roligt du och jag! Snart bara en vecka tills jag få ha dig här. Wiihaa!

Nu ett sista ryck med skolarbeten ikväll.

1 kommentar:

  1. he blir kul! snart ska ja byri pack! <3 /djö

    SvaraRadera