söndag 12 december 2010

Lucia

Imorgon får jag masa mig ur sängen tidigt för att locka håret och fixa. Vi har morgonen full med lussande såväl på universitet som på praktikskolan. Sångerna har vi övat och pepparkakorna har vi bakat. Carolines dumstrut är klippt och klistrad.

Det blir en rolig morgon och dag. På praktiken skall vi sedan baka lussekatter och sjunga julsånger.
Oj vad mysigt det skall bli. Jag får riktigt lågstadie-feelis. Där satt vi med våra tända ljus på pulpetlocken och fick varsin pepparkaka med vit garnityr av de stora sexorna som lussade i varje klassrum. En tradition som var högt uppskattad. Oj vad mysigt!

Nu är det på riktigt bara EN VECKA tills jag får åka hem till mina nära och kära! JIIIIIHH!

Life is good!

Jag bjuder på en vacker bild som min älskade syster tog idag. Tack Malin <3
Jag måste sluta fixa mig när jag bara sitter inne på mitt rum 
men som ni ser har jag så svårt att hålla sig.

2 kommentarer:

  1. Oj va mysigt, jär blir e no int na firas alls! :/ Får tu vara Lucia? Ja tycker att tu var ho finast Lucia ja nagang har siitt odee gango du var! :D

    SvaraRadera
  2. Haha! man tycker bara int att ja e så rysligt fin tå man kollar bildre.. :P Ja får vara lucia o måst byri lock håri mett nu mesama om ja ska händ var fäädi. Ha en fin dag snyggo! <3

    SvaraRadera