måndag 13 december 2010

Julkort och paket

Något av det jag blir allra lyckligast av här är när ni skickar mig kort, brev eller paket hemifrån!!
Det är så otroligt mysigt och roligt att få riktig post.
Tänk att någon har satt ner tid på att skriva något till mig!
Saija, tusen tack för det underbara kortet! Det blev uppsatt på väggen direkt! T är nog en riktig gullunge! Jag saknar er och ser så fram emot att få träffa er alla igen om några dagar!

Och underbara Mamma! Du och jag! Ditt paket innehöll precis allt jag behövde just nu! (Fazersblå ligger rei i maga o ja öppna paketi fö 10 min saan)  Jag skall krama dig i flera timmar när jag kommer hem! <3

Än en gång kan jag bara förundras över alla underbara människor i mitt liv!

2 kommentarer:

  1. mamma fråga igår ov me om du hadd fått paketi na ännu, men ja sa att ja int trodd he, men nu vejt ja ju att du har fått e iaf :)

    SvaraRadera
  2. Vad bra att kortet kom fram :) (ps. den är lite till Jakob också! ;) )
    Vi ses snart! Kram!

    SvaraRadera