lördag 11 december 2010

Hmm-m

Nu e jag ledsen i ögat.
Jag har ingen lust, ingen vilja, ser ingen glädje i att vara utomlands just ikväll.
Jag vill bara vara hemma!!
Jag skulle ha velat skypa med Anne-Lie efter min simtur men hon fick annat att göra.
Jag är glad för att hon har något roligt att göra och fundera på men nu känner jag mig mitt i allt löjligt ensam på lördagskvällen. Jag skall skärpa till mig riktigt snart men nu känns den kommande veckan bara tung och lång.
Varför måste jag vara här när alla jag tycker om är hemma?
Varför regnar det här när jag vill ha snö och is?

Jag saknar bara alla så otroligt mycket just nu!!
Hur kan det vara såhär när jag bara har en vecka kvar?
Nu ska ja fara o sova.
Klockan är ju 21.00 och det är lördag.

Jag och Anne-Lie pratade idag om att helgerna är tyngst.
In i veckorna hinner man inte tänka så mycket men på helgen när alla hemma gör roliga saker hugger det till i hjärtat på mig här i mitt tråkiga lilla rum. Nästa lördag är det i alla fall födelsedagskalas vilket blir roligt!

Kramar till er, jag saknar er enormt mycket! <3

2 kommentarer:

  1. Mia, jag grät hela natten mellan onsdag och torsdag och det är helt normalt. Om en vecka ses vi och då kommer allting att vara hus bra som helst. Jag tänker på dig vännen. <3

    P.S. Kom online så ska jag berätta det nyaste nytt om D. iiiiihhh!!! ;)

    SvaraRadera
  2. Jag grät hela lördagen men kvällen slutade bra när syster, Anna, Lisa och Sofia kom till Brändö. Du är mitt stöd just nu Mia, det har lättat mycket när jag fått prata med dig <3

    SvaraRadera