tisdag 23 november 2010

Kvalitétstid

Jag har njutit av en helkväll i mitt eget sällskap. Och sedan en timme tillbaka även Malin och Ronnies sällskap. Jag älskar att skypa med dem. Som nu till exempel skriver jag blogginlägg och Ronnie spelar elgitarr. Precis så som det skulle vara om jag satt där i deras soffa. Malin for o dusch. Jag har lyssnat på Bonny M, tändt ljus och målat. Jag har haft hemdryft och tänkt på dem jag älskar. Jag har glatt mig åt allt fint och att det snart är jul.
Nu sitter jag och sjunger med Ronnie när Malin spelar keyboard. Precis som där hemma. Skype är ju nog en av de bästa uppfinningarna någonsin.

Imorgon är jag officiellt frisk och tar upp träningen igen.
Nu skulle det sitta bra med att vara hemma.

Så långt har jag kommit med mitt målande
Får fortsätta imorgon

1 kommentar:

  1. Vad fint du målar! Vill se den färdiga versionen sedan! En stor kram!

    SvaraRadera