måndag 22 november 2010

Feber och orkeslös

Inatt vaknade jag hur många gånger som helst av att jag var alldeles svettig. I morse var jag helt kraftlös och kände hur det värkte i varje muskel. Jag har säkert feber så som jag har frusit och svettats om vart annat under praktiken idag.
Jag steg av vid Turkiska butiken och handlade 3 liter yoghurt, vitlök och en massa färsk frukt (jag vet att frukt är överskattat Mia och Hanna). Nu skall jag göra världens vitlökstzatziki och äta sallad och skölja ner med Finrexin. Sedan skall jag dyka ner i sängen och stiga upp när jag vaknar. Jag har en del roliga saker att pyssla med så jag hoppas att jag inte sover allt för länge.

Länkarna får dessvärre stå kvar på hyllan i några dagar.
Barcelona var superroligt och jag kan leva lite på det nu när jag är krasslig.
Jag saknar er två! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar