onsdag 24 november 2010

Den där känslan igen

Idag har jag skypat i 3h och 5 min. med min underbara Syster. Mycket uppbyggande och skönt. Under tiden målade jag klart målningen jag började på igår, åt min lunch och kollade de bloggar som Malin rekommenderade. Härligt tjejsnack. Jag skulle vilja vara hemma och fundera och säga vad jag tycker och ge förslag. Jag skulle vilja höra vad hon tycker och diskutera saker som jag bara diskuterar med henne.

Jag saknar även Jakob enormt mycket. Att skratta och busa med honom. Att berätta saker, saker som både han och jag känner till, inte bara om saker jag har gjort här och sånt han har gjort där. Jag vill ha händelser och upplevelser att dela med honom. De senaste dagarna har jag saknat mina nära mera än vad jag gjort på en stund. Jag tror att det har mycket att göra med att jag vet att det bara är några veckor kvar tills jag får se dem och att det börjar dyka upp julartiklar överallt och det om något påminner om alla man älskar.

Jag tycker om att sitta på mitt rum och göra saker för mig själv. Jag gör ju sådant hemma också. Hoppas bara att folk här inte misstycker. Ibland har jag perioder då jag vill vara för mig själv. Det är uppbyggande stunder då jag får samla alla tankar och fundera igenom saker och ting.

Lilla-jul närmar sig och ingen här vet att något sådant existerar. Kul...
Nu hämtar jag tvätten från källaren och dyker direkt i säng. I morgonbitti börjar den efterlängtade kursen: Handball! Woop woop!

Så blev den

1 kommentar:

  1. Åh va fin tavla! Du är duktig! Kolla bloggen min nu, jag har skrivit på din begäran ;)

    SvaraRadera