onsdag 15 februari 2012

Sånt som ingen vill läsa

Men det struntar jag fullständigt i! För jag har varit så otroligt duktig idag!

Skrytet:
Jag har färdigställt min kandidat så pass att det endast fattas en inledning ett abstrakt och en yttepytte metoddiskussion. ÅÅÅH!! Vilken känsla!

Klagan:
Jag ser så suddigt och det värker i min vänstra hand.
Det värker även i min bak och i mina ben.
Ryggen är helt stel och sjuk av den obekväma ställning jag suttit i sedan 9 i morse.
Jag måste packa ihop mina saker tills imorgon.

Saker jag njuter av:
Jag får åka hem till Jonny imorgon.
Det är helg efter morgondagens lektioner.
Jag har skrivit klart morgondagens filmrecensionen för många timmar sedan.
Jag har inte haft smink på hela dagen och behöver alltså inte tvätta bort det nu heller.
Jag är sjukt duktig.

2 kommentarer:

  1. DUKTIGT! Och abstraktet tar ju som 5 minuter ti skriv o laga på all språk man ska ha e på, åtminstoni om ni har som oss en färdig mall tär man bara ska laga kort sammanfattning och undersökningen och resultati! Och inledningen e ju ba flumm egentligen så he tar ju int så läng helder :D Weee :D

    SvaraRadera