tisdag 17 januari 2012

Kandidat

Jag har jobbat jättebra med min kandidat den senaste tiden. Mycket tack vare mina otroligt pushande och inspirerande vänner. Jag är så glad för att Anna, Ann-Mari, Malin och Kicki drog med mig till bibban under jullovet så att jag riktigt kom igång. Nu har jag suttit hela kvällen och halva natten och skrivit här i lägenheten och inspirationen har riktigt flödat. Jag ska bli klar med det här nu nån gång. Jag har fått tag på folk som är villiga att låta sig intervjuas och allt är roligt nu. Nu när jag tar natt och stolt skickar in mitt kandidatdokument såhär långt till professorn kan jag glädjas över 17 skrivna sidor där alla rubriker och underrubriker är på plats. För mig återstår nu endast att fylla i på några ställen, intervju, transkribering och resultatredovisning. Jag måste få säga att jag är mäkta imponerad av mig själv.

Jag kommer att sakna studielivet när det är förbi. Jag får en kick av att lämna in arbeten och fixa saker. En av de trevligaste känslorna (ja, en känsla av awesomeness) är ju nog när man redan idag har gjort saker som man kunde ha lämnat till imorgon. Just nu är jag duktig.

1 kommentar:

  1. Vi e no ti mest awesome studeranden nagang just nu tycker ja! :D Vi e allihopa så fliti, jag, tu, kicki, anne, he liksom ba AWESOMENESS överallt runt om oss :D

    SvaraRadera