måndag 12 september 2011

Mitt liv

Jag har det otroligt bra. Jag är så glad för alla mina fina vänner och alla underbara människor som finns runt omkring mig. Jag sa till mamma här om dagen; Det finns så många fina människor och jag känner så många av dem!

Min lägenhet blir så mysig! Jag myser för mig själv och längtar feter att få ta itu med mera där imorgon. Idag har jag köpt dammsugare och kaffekokare. Dammsugaren är röd, liten och supersnygg! Och mina vänner har varit gulliga och hjälpt mig att städa, skura och plocka upp mina saker. Jag har sytt om min köksmatta och måste nu bara hitta ett halkskydd för att den inte skall åka av och an på köksgolvet. Den passade precis så bra som jag hade hoppats. Jag blir så glad!

Jag har inget annat än slöjd denna period och jag älskar att vara i skolan. Jag och Anne-Lie bara producerar hela dagarna långa. Imorgon ska vi ta oss an svetsen.

Natinatt!

1 kommentar: