måndag 23 maj 2011

Vårens första skvalasdag

Här sitter jag och tittar ut genom ett vattenbestänkt fönster. Ljudet av vattnet som forsar i stuprännorna ger en mysig känsla. Men nu var det ju så att jag hade väntat mig solsken och fågelkvitter idag. Det var ju därför jag inte åkte till Vasa redan igår. Det var ju p.g.a. solstolen jag tänkte att jag nog hinner skriva mina skolarbeten någon gång nästa vecka.
Jag vill  inte lämna idyllen här hemma på Österleden. Jag skulle vilja vara hemma hela veckan och bara ladda upp med en massa uppbyggande läsning i "Runners Magazine". Jag tror att det sitter i huvudet. Jag SKA komma mig igenom loppet! Om det så bara är på envishet. Hårt hållna tummar och knäppta händer uppskattas under hela lördagen! Tack på förhand. Jag har fjärilar i magen!

1 kommentar:

  1. KLART SOM KORVSPAD att du kommer klar e!! :D He tvivlar ja int en sekund på! He kommer säkert vara sån feelis att t.o.m. jag sku klar ov e om ja riktit sku idas ;) Jag kommer i alla fall hald tyymana heila daan! <3

    SvaraRadera