tisdag 24 maj 2011

Inköpslistan

Jag köpte 70% choklad idag. De resterande 30% blev rågbröd, papaya, yoghurt, tomat och avokado. Jag har ett delikat problem. Jag har ätit så nyttigt i två veckor och det har gett mycket positiva resultat. MEN denna vecka MÅSTE jag äta mera kolhydrater! Jag orkar inte springa på lördag om jag inte fyller på depåerna. Men det känns så fel att trycka i mig sådant som jag har försökt att hålla mig borta från nu en bra tid. Dessutom har det börjat gå så bra utan dessa Hiilareita, som man säger i jobbet. Skulle vara ledsamt att falla tillbaka i träsket. Jag kommer ju nog att göra mig av med all överloppsenergi på lördag så detta är nog egentligen inget att fundera över. Imorgon skall jag koka en rejäl portion pasta och tonfiskröra.

Imorgon skall jag dessutom orka hela kvällen i simhallen. Denna kväll skall jag dessutom få vara i bassängen och behöver inte alls speja efter drunknande kunder. Simlärarfortbildningarna brukar vara både roliga och matnyttiga.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar