onsdag 11 maj 2011

Sommarväder

Jag stod först och drog in den varma sommarluften i fem minuter innan jag gick bararmad till biblioteket. Där lånade jag en bok och satte mig i parken för att läsa. Jag unnade mig att lägga boken på magen och blunda efter 10 sidor. När jag öppnade ögonen var det dags att gå hem. På jobbet gick det bra,  många nöjda kunder. Ikväll fick vi äntligen till lite evenemang och jag lärde mig spela ett nytt spel. Vi delade broderligt på ett glasspaket och drack varsitt glas vin.

Jag ser fram emot fredag-lördag när det är övernattning och talko på Humle.
Jag har egentligen världens bästa liv. Jag måste bara inse att jag aldrig kommer att ha allt jag vil på en och samma gång. Det finns inte många sådana stunder när man inte saknar något eller någon. Jag får bara göra det bästa av det fina jag har just nu. Jag känner att sommaren kommer precis i rättan tid.
Imorgon skal jag på skogsutflykt från dagis. Det blir också roligt!

Natinatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar