måndag 2 maj 2011

Auf Deutch baby!

Heute hab´ ich ein Deutches Prüfung gemacht. Es ist gut gegangen! Nåja, nog med mina tyska försök. Någon mera tysk-skillad person kanske läser och då blir det pinsamt. Roligt var det iaf att skriva testet och jag hoppas få svaren snart.

Idag får jag hämta det gymkort som jag skall ha hela Maj-månad och jag känner mig redan aldeles fit. Tyvärr är jag förskyld och måste hålla mig från att träna fram tills imorgon. Ikväll blir det jobb och sedan hockey med Mia.

Vappen kom och gick. Mias Vappmiddag var jättetrevlig och jag fick umgås med roligt folk hela kvällen.

Ny vecka med mycket jobb på simhallen och en del skola. På fredag får jag hämta underbara Lubova från flygfältet och får sedan spendera hela helgen tillsammans med henne!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar