fredag 29 april 2011

Brödfabriken

Hur blev det så här? Jag och Elias ended up at Brödfabriken efter ett ytterst trevlig plättkalas. Det kändes som min födelsedag när pojkarna öste exotiska kryddor och te över mig (Hos Elias och Kristian och inte bokstavligt talat öste, mera som... gav).
Efter ca. 1 h och 7 klunkar av lonkeron jag fick av Elias kunde jag inte längre hålla upp mina ögon och det var dags att tacka för mig. Jag är alldeles slut efter att ha sovit 5 h/ natt hela veckan. Det kommer inte på tal att ställa någon klocka imorgon. Mia ringer nog om jag inte börjar dyka upp där när vappmiddagen inleds.

Jag har tränat så duktigt idag (det värker i princip överallt) och tänker ta en Långpromenad imorgon ifall jag hinner stiga upp i tid. Men just nu kan jag bara tänka på hur skönt det skall vara att krypa ner under täcket och hur lyxigt det är att jag redan gnuggat bort sminket och borstat tänderna rena ( och vita med min nya vit-vitare-vitast-tandkräm).

God natt alla fina människor!

Ps. Du förtjänar någon som uppskattar dig!

3 kommentarer:

  1. Vad då för brödfabrik?

    SvaraRadera
  2. ha du köppt silver tandkrämen?? :p

    SvaraRadera
  3. Ja vart så inspirera åv Ronnie så ja hamna ti handil ein egen. + att ja hadd använd upp hans. :P

    SvaraRadera