söndag 10 april 2011

Våren och allt

Som min mycket goda vän Corinne skrev till mig för något år sedan. Nu sparkar jag av mig depp-sockorna!
Det är vår och vackert. Det är ju nu man skall vara lycklig och se fram emot den härliga sommaren som är i antågande. En sommar där vi skall ha det trevligt med ett glas vin i handen och prata så som bara vi kan göra och må bra.
Jag skall ha en må-bra-kväll för mig själv. Jag skall bara pyssla om mig själv och göra trevliga saker här hemma. Jag skall (gör det redan) lyssna på bra musik på hög volym hela kvällen. Jag skall titta på vackra vår och sommarkläder på nätet, se men int beställa. När jag får så pass mycket ledig tid en dag skall jag bege mig ut på stan för att piffa upp garderoben. I kväll skall jag även färga håret. Jag skall ignorera att jag är sjuk och tänka bara positiva tankar. Jag tror att jag är värd det.
Tack fina Corinne för dina omtänksamma och värdefulla ord!
Jag är ju omgiven av världens underbaraste vänner. Varför skulle jag behöva vara ledsen?!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar