onsdag 20 april 2011

Stavgång

Mia och jag kan stolt meddela att vi gått stavgång i 2h 52 min. Vår runda runt Västervik gjorde oss minst sagt trötta i allt vad sätesmuskler och lårmuskler heter. jag vet två stycken damer som kommer ha det kämpigt när det blir så dags att stiga upp ur sängen imorgonbitti. Underbart var det! Varför gör man inte detta oftare?! Stavgång eller promenader överlag är nog befriande.Jag älskar att prata och detta är ju det ultimata sättet att gör det på. Vi har ju hunnit gå igenom båda våra liv och kommit fram till mycket vettigt. Jag tycker så om min Mia! Vad skulle jag göra utan henne?!
Vi hinner med lite magövningar ännu, fit är det nya slagordet!

2 kommentarer:

  1. christine och jag var ut o ga igår å i en tiima, he va underbart väder, så he va så skönt och roligt ti få tala! Men efter promenaden finns e naan tiid mot kyrkogååln som vejt precis hu min menscykel siir ut för ja råka rop ut e precis tå vi gick förbi, utan att märk att e sto en massa folk 5 meter ifrån oss och gloodd :D he får ja väl bjud på!

    SvaraRadera
  2. Hahaha! He böva ti no få veta! :D

    SvaraRadera