onsdag 2 februari 2011

Drömmar och tunga ben

Inatt har jag varit lika mycket vaken som jag har sovit. Jag har flyttat om mina domnade ben och armar otaliga gånger och det har ilat av värk i mina knän. Jag har drömt ett antal konstiga drömmar där bland annat min dator hade gått av på mitten, ingen ersättning fick jag heller. Med en lättnadens suck vaknade jag för att se min helt intakta laptop på bordet. Jag hade velat sova länge för att dagen skulle gå snabbt men det blev ändrade planer. Istället steg jag upp och började skriva klart det sista arbetet.

Nu skall jag fräsa till lite kyckling till min sallad och sedan bege mig ut på en uppmjukande länk.
Idag skall jag ha en helkväll med TV4 play.

Jag känner mig aningen mörbultad.

2 kommentarer:

  1. jag har kört i diki (fast he va int jag som körd) me mammas biln inatt, och landa i ett dik tär e va skit myki snö, så vart ja medvetslös i en sekund, och tå ja vaknast var heila biln full me snö, ja va säker på att ja kommer ju kvävas, men så fick ja grävd ett lili hål runt näsa så ja andast tär tå, (i ett lili hål tär int e ju helder fansta na luft tå e va snön varvi runt)

    men så kom naan o rädda me. Sen tyckt pappa att vi int ska berätt åt mamma va som har händ, för ho kan bli så arg. (som att he int synsta) Men iaf, he va hemskt ti siti inklämd i en bil fyld me snö. DO NOT TRY!

    väldans skönt tå man vaknast o insåg att he int va sant. :)

    SvaraRadera
  2. Jag har kòpt Hollànders och anstàllt Kicki! :)

    SvaraRadera