torsdag 6 januari 2011

Packa

Hur skall jag få med mig allt jag behöver och absolut inget onödigt?!
Jag borde egentligen bara ta med mig tomma kappsäckar för att få med allt hem sedan.
Då är det ju bara Thailandsresan som sätter käppar i hjulen, och lite det faktu att jag måste ha något att ha på mig några veckor i Linz också.
Jag kommer helt enkelt inte vara det minsta snygg i Linz. Jag kommer att ta med mig två av varje större plagg. När det ena är i tvätten använder jag det andra. Jag bryr mig ändå inte om vad folk tycker om mina kläder där. Som Jakob skulle ha sagt: De har ju ändå så tråkiga kläder i Linz. Jag tar med mig mina träningskläder så att jag kan vara snygg när jag kommer hem istället.

Nu skall jag gå och lägga mig. Jag skall på frukost till Malins i morgonbitti. Hur mysigt som helst!

Imorgon får jag se en till match och sedan även umgås med den finaste.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar