lördag 22 januari 2011

Dachstein

Dagen har varit näst intill perfekt. Solen har skinit och vinden har hållit sig borta. Dachstein var verkligen en vacker plats och jag har mest hela tiden stannat upp i backen och njutit. Att hyra snowboard för en dag kostade hela 15 euro men det var värt varje slant. ;)
Nu är jag trött och lycklig.
Alltid när jag gjort något roligt och inte hunnit tänka på något annat under dagen blir jag riktigt lycklig när allt lugnar ner sig. Då tänker jag ofta: "Och dessutom har jag alla jag älskar inom flygavstånd." Det är en otroligt skön och befriande känsla.
Här får även ni njuta av vyerna från dagens utflykt.
Mamma och Pappa, hit åker vi om två veckor! 

Ps. Idag kom jag ihåg att jag älskar att åka snowboard.




4 kommentarer:

  1. Fint, fint, fint! Men det ser kallt ut. Jag skulle nog mest sitta på någon ski-bistro och dricka glühwein. :p

    SvaraRadera
  2. Det var riktigt lagom kallt men ski-bistron var nog ändå välkommen när vi kom så pass långt med dagen. :)

    SvaraRadera
  3. Ja tyckte bilderna verkade bekanta, månne familjen Böling också har varit dit.(Karins dotter m.fam.) De befinner ju sig på andra sidan gränsen, dvs i Schweiz.

    SvaraRadera
  4. Det kan nog hända. Eller så ser alla bergstoppar lite liknande ut. Vackert var det där i alla fall.

    SvaraRadera