måndag 8 november 2010

Post

Idag blev jag så otroligt glad när jag kollade i postlådan. Där fanns FYRA(!) brev och kort bara till mig! Det ena var lite tråkigt, sådan post jag oftast får här; mitt Vorteilskarte för tåg i Österrike. Men de tre resterande var jag lycklig över. Jag gick upp till mitt rum och  gjorde mig i ordning för att i lugn och ro få sätta mig ner och läsa min post. Jag undrar hur man kan bli så glad av lite post? Är det för att folk har tänkt på mig och tagit sig tid och ork att skriva något till mig och sedan gå till posten för att skicka iväg det?

Jag saknar dig så mycket H! Du har verkligen hjärtat på rätt ställe och vet hur man gör någon glad! Jag är också otroligt glad att du är min kusin och nära vän! Jag kan inte tänka mig Vasa utan dig. Jag skickade just iväg en bunt med kramar och pussar genom fönstret. <3

J, jag tog till lipen när jag läste ditt kort. :) Jag vill verkligen göra ett besök hos dig i brotts-staden. ;) Jag tror att jag skulle stortrivas på bibelskolan med dig! Vi har så mycket att ta igen under jullovet, det ser jag fram emot! <3

Jag blev glad över att få veta vem jag skall handla julklapp till. Jag blev glad av den fina teckningen och tidningsurklippen från flickorna! Och vilket vackert kuvert sedan, du är duktig M! Tack familjen K!

Tack Mamma och Pappa för den trevliga pratstunden idag! Det var uppbyggande att få se er också. Ni är de bästa som finns! <3

1 kommentar:

  1. Roligt du blev glad och JAG blir glad av att läsa din blogg! kram från malmö!

    SvaraRadera