torsdag 9 februari 2012

Feber-Fia, Sussie-Snuva, Bobban-Bob

Jag känner mig som han som hängde upp och ner för länge, tjock i huvet.
Jag har inte sovit många timmar inatt och det gör knappast saken bättre.

Föregående natt var det party hos grannen ännu klockan 01.00. Jag i min dunkande huvudvärk skulle ha klarat mig utan destumera Unz unz unz. Igårkväll var det födelsedagskalas i min toalett och under köksfläkten. Det var trevligare. Jag kunde inte åka till skolan idag och packar mina saker och beger mig hemåt. Jag har ledsnat på min spegelbild och tänkte åka hem för att titta på tv istället.

Jag hoppas och tror att min plågoande ska försvinna fortare än kvickt så att jag kan börja träna och leva igen. Skulle jag vara förkyld jämt skulle jag inte vilja leva. Det är alldeles för tröttsamt och trist.

1 kommentar:

  1. Du kan väl komma till mig och vara sjuk? jag skall ta handom dig! <3

    SvaraRadera