torsdag 1 september 2011

Jag vill inte erhindra er från att höra om denna dag tillsammans med flickorna, såklart via Larsmo för att det är så mycket vackrare

Gårdagen tillbringade jag tillsammans med Mia och Anne. Vi hade otroligt roligt i staden Kokkola och skrattade magmusklerna sjuka. Det "nya" ordet lyder Erhindra. Mycket användbart i de flesta situationer.

Vi åt bagels. Anne fotograferade. Mia hittade sin klänning. Jag blev kär i dyra kläder. Mia tömde sitt loppisbord. Jag fick tillbaka min tandborste. Mia fick sitt hår klippt. Annes klädskåp blev städat. Mia och jag åkte till micron.
Tack tjejer för att ni är de ni är!

Kvällen var även mycket trevlig vid Essis. Vi fick gå husesyn och det är alltid lika trevligt när vi träffas. Jag skäms lite över att vi inte gör det oftare.

Idag har jag gjort undan den tråkigaste göran från morgonen och nu får jag svänga iväg till Fammos för att inventera mina saker och bestämma vad som får följa med till Vasa i slutet av veckan. Ifall jag hinner hade jag tänkt plita ihop en läsordning ännu ikväll. Vi får se.

3 kommentarer:

  1. när drar du till vasa?

    SvaraRadera
  2. du kan kopiera min läseordning så måst du int laga en egen ;) då ja nu ändå ha kämpa me att få ihop den så delar jag gärna ut resultatet till dej! <3

    SvaraRadera
  3. Jag far troligen på tisdag eller möjligen måndag. Tackar finaste Mia! Jag lunttar gärna lite på din läsordning. <3

    SvaraRadera