onsdag 24 augusti 2011

Skärpning

Nu menar jag inte för tillfället skärpning på bloggfronten (den inspirationen dyker nog upp när jag öppnar mina kandidatdokument senare i Vasa) utan skärpning när det gäller mitt ätande. Jag har nog redan tagit itu med det men jag skulle vilja göra något mera radikalt. Jag inspireras så av min fina vän Malin som är duktig med sin detoxkur på studieorten. Jag vet att jag kommer att falla tillbaka i min sunda livsstil när jag kommer mig iväg till Vasa men jag skulle så gärna göra det nu redan. Sommar innebär ju njutning och jag ångrar egentligen inte en endaste av de glassar jag ätit men nu får det räcka. Jag har dessutom tagit tag i mina träningsrutiner igen och livet känns härligt.

Jag har det så otroligt bra, jag behöver bara skärpa till mig lite för att allt skall vara perfekt.
Jag tror att jag skall börja med den gamla bloggen igen, så fort jag sticker till Vasa.

Lite sommar:
En av sommarens roligaste kvällar
KLACKEN




Tänk att man kan hitta såna snyggingar i Lillby

Esse IKs brudar ligger intill mitt hjärta
Sommarens trevligaste cykelutfärd
Halv 8 hos oss var en succé
Äta gott hör sommaren till
Mina älsklingar
En oförglömlig dag <3


Vissa bilder är lånade av mina fina vänner.
Tack och förlåt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar