lördag 23 april 2011

Oh lalaa!

Vaknade av solen i ögonen = strålande humör!
Hoppade i bilen hem till Purmo där jag satt och njöt i bikini tillsammans med pappa, syrran och Ronnie i några timmar. När jag kände att maten sjunkit undan tillräckligt hoppade jag denna gång i länkarna och nu är jag hemma efter 2,04h och 19 km. Det känns i hela kroppen och jag känner mig stolt. Nästa veckas långlänk avklarad och bara kortlänkarna kvar. Ansiktet blev rejält solbränt och det tycker jag bara är roligt.

Ikväll skall jag njuta av att äntligen få umgås med underbara Corinne riktigt ordentligt. Vi skall dricka vin och äta ost och babbla tills käkarna värker. Om det går som det brukar skrattar vi troligen tills våra magar kramppar också. Jag far till och med sova över där! Wee! Kanske det blir lite terrass i staden Jakobstad också ifall vi känner för det "på seino".

Hoppas ni alla får en riktigt trevlig påsklördag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar