fredag 4 februari 2011

LOVELY!

Jag blir så LYCKLIG! Jag hör fågelkvitter (något av det som får det att pirra och hoppa i hela mig) och solen tränger fram genom det tunna diset i vår dal.
Jag blir verkligen genuint lycklig av att solen skiner. Jag går och flinar för mig själv o kommer bara på bra saker med livet. Vem kan vara nere när solen är uppe?!
Jag har varit på 10 km länk men jag måst bara stanna och stretcha på halva för att bara få vara i solen.
Stretchningen på trappan blev mycket längre än vanligt och jag skulle helst ha satt mig ner en stund. Detta har jag dock lärt mig den hårda vägen att man inte skall göra på stentrappor såhär tidigt om våren.

Jag skall fixa till det lite i rummet, krydda kvällens laxfiléer och bege mig ut på stan med en tidning för att hitta en passande uteservering eller parkbänk. Där tänker jag sitta tills det är dags att åka till flygfältet för att hämta mamma och pappa. de borde befinna sig i Frankfurt som bäst.

Hoppas alla får en sprudlande härlig dag!

1 kommentar:

  1. usch, nu har vi ve såde äckligt nöjd båda två ida :p

    SvaraRadera