måndag 20 december 2010

Sansad

Nu har jag fått lugna ner mig en stund.
Varit ute och dansat i den underbara snödrivan på bussparkeringen. (jag älskar detta land)
Löst korsord.
Tvättat bort sminket på wc. *skönt*
Ätit upp chokladen jag hade tänkt ge bort när jag kommer hem.
Magen vrålar, jag har inte ätit annat än en liten tallrik spagetti och två bananer sedan jag och lade mig igårkväll. Min mage tycker tydligen att detta är för lite och protesterar nu högljutt.
Hoppas Jakob har något gott hemma.

Nu fungerar ju dessutom internet.
Spotify har räddat mig från att tråka ner mig helt och hållet under resan.
Det som glädjer mig mest är att jag är i Vasa 4h innan de lyckostar som sover gratis på hotell inatt med nya biljetter i handen. HAHAA!

Nu vaknar flygfältet till liv.
Godmorgon Finland!
Jag är så lycklig även om tröttheten börjar hinna ifatt mig.
Jag skall sova hela vägen upp till Vasa.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar