onsdag 8 december 2010

Ledighet

Idag vaknade jag på mycket gott humör.
Idag är jag ledig, imorgon också för den delen. Jag skall (nästan) bara göra saker jag tycker om.
Jag blir så glad av att titta på de fina korten jag fick på posten igår! De hänger nu på min vägg och jag saknar lilla T och underbara Heidi! Det känns roligt att du är den fösta jag får träffa när jag kommer hem.

Jag blev så glad av att skypa med Anne igår. Mycket bra att du tagit ännu ett steg ut i  IT-världen!

Jag skall göra klart de sista skolarbeten och fixa smått i mitt rum. Jag skall länka långt och sedan sitta i köket och sticka med tjejerna.
Imorgon skall jag besöka julmarknaden och skaffa ostar till mamma och mig. Jag skall även gå runt på stan och titta på möjliga julklappar. En fin kjol skulle jag även vilja hitta till jul.

Nu skall jag sluta nutta runt i pyjamas och påbörja dagen.
Trevlig onsdag allihopa!

1 kommentar:

  1. Njut du av din lediga dag. själv sitter jag o skruvar mig eftersom jag just ska iväg på jobb. Skulle vara så mycket mysigare att lalla på här hemma...

    SvaraRadera