torsdag 4 november 2010

Äntligen en ledig dag

Nu har jag haft exakt en lektion på två veckor. Resten av denna vecka är jag ledig och imorgon åker jag till Budapest med mina Linz bästisar. Roligt att åka med en inföding och få alla godbitar serverade och inte behöva söka sig fram. Kamila, vi skall besöka en stor handarbetsaffär med en massa garn och dyl. Vi skall även besöka en stor sport-outlet och jag är redan nu överlycklig. veckoslutet i Prag avslutas på söndagskvällen med tjeckisk middag hos Anetas mommo som ser så fram emot att få oss på besök. Bäst att putsa upp min rostiga Tjeckiska.

Idag skall jag njuta till max. Jag skall snart gå ut på stan en stund och sedan dagens länkirunda. Till kvällen blir det Bodywork och sedan middag med mina fina marathonkompanjoner i köket.

Jag har bokat biljetter till Barcelona för att besöka Mia som jag saknar så enormt mycket. Jag bara myser vid tanken på att få krama om henne riktigt ordentligt. I samma veva bokade jag även mina biljetter tillbaka till Linz och hem foreverever. Jag flyttar hem den 28.2.2011. Veckan innan det är jag ledig och vi planerar att åka iväg på resa någonstans med tjejerna. Now is the time to enjoy!

Min pang-brud

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar