söndag 31 oktober 2010

Födelsedag

Idag är det Carolines födelsedag och vi påbörjade firandet kl. 08.00 med kaffe på säng.Kalaset fortsätter. Den nyinköpta ugnen skall invigas med pajbak och det står kryddig kyckling och couscous på menün.

Jag skall skriva om min underbara vecka med mina favoriter så fort jag får någon ordning på alla bilder och när det inte smärtar så att tänka på dem. Oj vad jag tycker om dessa människor!

Jag skall även berätta om min uppbyggande resa till Budapest och Wien med underbara Malin. Oj vad jag saknar dig!

Här lite bilder från veckoslutets utflykt till Gmunden. Skönt att få vandra och prata när man har mycket tankar som snurrar runt i huvudet. Men nog var det svårt att somna på min egen arm igår.

Dimslott i Gmunden
 Solstrålar sipprar fram
 Upp mot solen
Molntäcket över Gmunden

1 kommentar:

  1. Vilka fina bilder!! Hoppas ni haft en bra vecka, ser framemot att läsa om den! :)

    SvaraRadera