onsdag 29 september 2010

En bra början

Klockan är 11.30 och jag har avklarat ett gymnastikpass och en länkkirunda. Det är så skönt att ha någon som gillar samma saker som jag själv gör. Jag känner att jag börjar hitta min plats.

Eftersom vi fixade våra scheman redan igår är vi, unlike the others, lediga idag. Jag tänker duscha länge, stretcha, sitta och slöäta i åtminstone en timme, fixa Österrikiskt bankkonto och strosa runt i sportaffärer i stan. Jag skall helt enkelt njuta idag.

Ps. Gymnastikläraren är redan min favorit och vi har ännu inte haft någon gymnastik.

 Mina länkkare har redan använts flitigt här.

Vy över en del av joggingrundan.

1 kommentar:

  1. Va skönt att läsa att det går så bra. Saknaden är säkert nåt som man åxå får leva med, den går knappast om men kommer säkert gå i vågor...
    Jättevacker arktitektur dom verkar ha. Lekfullt. Ta med dej ett hem sen vetja. Puss å kram C

    SvaraRadera